Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2008 22:36 - Бутик на Hermes в Пекин, по-очакван от Олимпийските игри
Автор: chrisbrown Категория: Новини   
Прочетен: 1251 Коментари: 0 Гласове:
0



image
image


“Когато нямам червено, слагам синьо” -така някога знаменитият Пикасо опровергавал странните цветови комбинации на картините си, които днес се продават за милиони. Явно по примера на Пикасо, когaто Америка и Европа са във финансова криза, те "слагат"...в Китай. Или по-скоро в онова, което аристократична Европа полупрезрително нарича новобогаташи и същевременно усмихнато пласира каквото може на безмерния китайски пазар.

Същото направиха и модните дизайнери, които ощипани от световната криза и намаляващите продажби, хукнаха в Китай.
Китайският милионерски клуб става все по-голям и все по-жаден за мода, за бижута и за всичко онова, което американци и европейци наричат сладък живот. И в този новобогаташки клуб все по-често можеш да видиш как млада китайка подписва чек за коктейлна рокля от 100 000 долара, само защото тази рокля носи етикета на световен дизайнер.

С едно мигване на окото чековете летят към Милано, Париж и Ню Йорк, откъдето предвидливо всяка уважаваща се марка планира продукция само за Китай.

Според статистиката само в Китай живеят близо 400 000 милионери в щатски долари, една трета от тях са жени, всяка от които, влюбена в луксозните марки. Първи ги щурмуваха от Prada. Цели девет магазина на италианската марка се построиха само в Китай за последните 2-3 години. После Luis Vuitton се усети и ги настигна. А и казват, че една уважаваща себе си китайка никога не излиза без чанта на Luis Vuitton. За което марката се отблагодарява с фантастични бутици, пръснати из цял Китай.

Според доклад на MasterCard любимата луксозна марка на Китай остава Chanel, следвана от Armani. Любимите бижута на китайските милионери пък са тези на Cartier. Междувременно друга френска марка настъпва агресивно - Hermes, които планират отварянето на огромен бутик от 500 кв.м. в Пекин, събитие, което за мнозина китайци е по-знаменателно от старта на Олимпийските игри.

Апетитите на Китай за haute couture не спират до тук. Днес същият този клуб на милионера чака редица британски марки като Stella Mccartney и Alexander McQueen. От Oscar de la Renta пък вадят тежката артилерия като си поставят за цел именно Китай да възвърне половината от инвестициите на марката на азиатския пазар.
Инвазията на модата в Китай расте на принципа и вълкът сит, и агнето цяло. И ако парите не дойдат при теб, то те отиват в Китай...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chrisbrown
Категория: Новини
Прочетен: 119687
Постинги: 56
Коментари: 18
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930